Thursday, May 24, 2007

Halb harjumus

Mul oli halb harjumus, millest ma ei suutnud vabaneda. Pikapeale hakkasin isegi seda vihkama. Kord Issandaga rääkides ütlesin talle: "Ma usun, et olen sellest nüüd vaba." Issand aga vastas "Miks sa arvad, et oled nüüd sellest vaba?" Kaalusin erinevaid vastuseid mõttes ja ütlesin "Sest ma vihkan seda nii väga!"
"Väga paljud, kes oma halbu harjumusi vihkavad, on nendega ikkagi seotud."
Tahtsin uuesti vastata ning öelda, et olen vaba, kuna suudan pikka vahet pidada, enne kui uuesti sellega tegelen, kuid mõistsin, et ka see vastus ei piisa. Algusest peale oleksin tahtnud vastata, et olen vaba, kuna Issanda ohvri veri on minu eest valatud ning kõik minu haigused ja patud sellega ära võetud, kuid ma lihtsalt ei leidnud endas usku, et seda tõsimeeli öelda.

No comments: